Shopping hos Name it.

Jeg er blevet rigtig glad for det danske tøjmærke Name it, der hører ind under det jyske firma Bestseller. De designer og producerer modetøj til børn i alle aldre i farver og med mønstre og print, som ungerne elsker. De sidder altid med ved computeren, når jeg bestiller og fortæller, hvad de vil have. Det er så hyggeligt!

Tøj fra Name it

I dag skulle der udpeges gaver til jul. Børnene ved godt, at de både får bløde og hårde pakker, så der er ingen sure miner over at gaver med tøj. Bedst som vi sad og kiggede, opdagede jeg at der var udsalg på rigtig meget flot tøj i samme størrelse, som den ældste bruger. Egentlig ville jeg først bestille i starten af december, da pengene er lidt stramme i denne måned, men dette var et fantastisk tilbud, som jeg ikke kunne sige nej til. Heldigvis har jeg tidligere gjort brug af et sms-lån. Man ansøger over telefonen og får hurtigt besked tilbage om man kan låne. Man kan låne op til 6000 kr og betale tilbage måneden efter. Og så gør det jo ingen forskel om jeg køber det nu eller i december. Står du selv og mangler lidt penge, så prøv: https://www.ferratum.dk/

Jeg bestilte et lån og derefter bestilte jeg ungernes gaver. Dejligt at være lidt på forkant med julen!

Leave a Reply

